top of page
  • Lin

Bullet journal September

Začíná září a vzhledem k tomu, že jsem za prázdniny neudělala nic do školy, jak jsem si původně plánovala, tak pro můj lepší pocit jsem chtěla něco připravit aspoň teď.

Miluju tvořit si všechno sama a taky vím, že v chaosu bych školu rozhodně nezvládla a tak si každý měsíc dělám tzv. Bullet journal- diář.

Chtěla jsem udělat článek právě s inspirací na vlastní motivy do vašeho DIY bullet journalu už asi v polovině srpna, ale vždycky se objevilo něco, čím jsem se k tomu nedostala. Měla jsem už i nafocené a vyretušované fotky, ale smazaly se mi při přesunu do počítače, byla jsem skoro pořád mimo počítač, a tak dále..

Tady tedy, na úplně poslední chvíli, inspirace z mého diáře na září.

Jestli se Vám nelíbil zrovna tenhle vzor posílám i své z jiných měsíců a k tomu i úplně titulní stránku, pokud teprv začínáte.

 

Pokud si někdo také vede svůj diář určitě budu ráda, když mi pošlete sem do komentářů nebo na facebook fotky svých výtvorů.

 

Mějte se krásně, skládejte básně a na viděnou u dalšího článku! ♥

46 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page