top of page
  • Lin

Remember your life

Aneb vzpomínkový článek.

Tenhle týden byl v mnoha ohledech krásný a právě proto si ho chci zapsat. Jak začít?

Asi nudně. Prvních pár dnů z prázdnin jsem strávila tradičně ve večerce a pomáhala tátovi. Mamka je tenhle měsíc s dětmi ve Vietnamu a tak je táta unavený prací.

Večer jsem se vracela a občas se i snažila učit. V sobotu mě totiž čekaly PZ nanečisto na VŠE. Našla jsem si doučujícího na matiku a stejně to nepomáhá. A ten chlap mi nehorázně připomíná mého skoro ex P. svým chováním a mluvou,... Neskutečný.

Ve čtvrtek mě táta nechal celý den doma, abych se připravila na přijímačky. Jediný, co jsem kloudně dělala byly příklady s Filipem ( doučujícím). Pak jsem koukala na telku, organizovala věci, ...

A pozor! Potom jsem jela ke kamarádovi udělat si tetování ♥

Domluvili jsme si jen co chci a celý jsme to vyrobili u něj.

Tetování vyjadřuje narození mých sourozenců a mě. Rozdělené podle pohlaví. První tři jsme my holky (prázdná střela) a poslední křížek je brácha, konečná trefa pro rodiče. Snažili se totiž mít mužského potomka. (typicky)

V pátek jsem jela do Skiareálu Tanvaldský štít s holkami. Neskutečné zážitky. Zatím nemám upravené všechny fotky, snad to později napravím. Trochu jsem si pohrála s photoshopem, každopádně i tak jsem se tam cítila jak ve snu, takže to vůbec ničemu nevadí.

Strávily jsme na sjezdovce 4 hodiny a pak se vrátily do kamarádovi chalupy - MOJE PRVNÍ NÁVŠTĚVA CHALUPYYY-, z toho jsem byla tak vyčuraná asi jako ze sjíždění kopců.

Šílená byla i naše cesta. Kamarád měl chaloupku postavenou na příšerným kopci, s ještě příšernějšími zatáčkami a to celé ještě zledovatělé. Málem jsem omdlela, ale naštěstí, ani ťuknutí. Jsem profesionální řidič.

Vlastně se mi takhle splnil můj dětský ( i teenager) sen, že pojedeme autem s kamarády někam pryč, užívat si. O to radši na ten den vzpomínám, když si k tomu ještě přivlastním tuhle myšlenku.

Děkuji Vyšším Sílám, že mi dopřály tenhle výlet bez problémů a autonehody ( páč fakt nejsem nejlepší řidič. Furt se divím, že jsem nic nepodělala) a taky svým nejúžasnějším kamarádkám, že po týdnu přemlouvání, vykopaly ty svoje zateplené zadky na hory, ačkoliv je pak celou dobu hřály na kamnech chalupy.

Užívej si života a když život nestačí dělej si radost.

(Lindaquotes.com)

Měj se krásně, skládej básně. Uvidíme se příště.

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page